Julklappsinslagning

Idag efter vi hade vart och jobbat så var jag ner på stan en snabbis innan jag åkte hem, köpte julklappar till Atlas och en till Pappa. Till Atlas blev det ett nytt halsband då hans förra inte är fint för fem öre, och så sägs det ju att halsband med kedja sliter på pälsen? Hur som helst, så fick det bli ett lite rejälare denna gång. Han fick även ett nytt tuggben med smak utav kyckling. Han nosade väldigt mycket i påsen jag hade dem i när jag kom hem så det tror jag han kommer att gilla. (inte för att det finns någon i smakväg på denna jord han inte skulle tycka om *blink*)


Halsbandet gör sig inte helt tillrätta på bilden, jag tycker det är finare i verkligheten!


Får sådanna julkänslor när man slår julklappar. Tänkt att det snart bara är en vecka kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0