Jullov!

Åh äntligen säger jag bara! Nu har jag jullov i tre och en halv vecka, gud så skönt! Och då kanske jag kommer ut på en riktigt träningspass med lillkillen också (som egentligen inte är så liten med sina ungefärligt mätta 43 cm!). Nu när jag gått i skolan har jag i princip gått och kommit hem när det varit mörk vilket inte har varit speciellt roligt alls.

Lill plutten ligger och sover i mitt knä nu, börjar bli väldigt tungt år min ena arm som har har sitt huvud på. Men vad gör man? Vill ju inte väcka plutten, när detta dessutom tillhär ovanligheter. Det är inte ofta han slocknar i mitt knä numera.


En inte allt för vacker bild på oss tagen medan han var vaken. Atlas älskar att pussas, inget mig emot! ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanetta

Oj, trodde han var närmare året eftersom han fått päls och allt. :) Aladdin är 5 och en halv månad. Men han ser fortfarande mer ut som en valp än som en "riktig" hund.

2010-12-16 @ 17:21:40
URL: http://jeanetta.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 20:00:21
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: emmi

svar: det är bra med mig med, snart helg :D kram

2010-12-16 @ 22:37:19
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0