Klätt granen

Jag och min lillasyster har precis klätt våran gran. Blev mycket mysigt inne i vardagsrummet, en julklapp till att köpa, sen är jag redo för julen! Egentligen brukar vi klä granen dagen innan julafton, men vi bestämmde oss för att göra det lite tidigare iår.

resten av dagen har jag i princip spenderat framför datorn och Tvn. Harft en riktigt slapp dag! Kollade på alla 4 avsnitt utav Ung & bortskämd. Mamma & pappa är och kollar på julklappar. Min mage kurrar något enormt, och om vi hade tur så kanske de skulle köpa med sig Mcdonalds hem. Hoppas!

Har inga bilder på den här datorn, jättetråkigt jag vet..

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag har inte ens börjat med julklapparna än! Känns inte riktigt bra alltså.. December har flugit fram :O

2010-12-21 @ 18:11:16
URL: http://fluffig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0